2 februari 2015

We leven in een wereld waarin je niemand meer voor de gek houdt. En dat hoeft ook niet. Als je als bedrijf durft te laten zien waarvoor je staat, scoor je aantrekkingskracht. Als je (goed) uitlegt wat je gelooft, trek je mensen die hetzelfde geloven. Verbetertrajecten in communicatie beginnen dus ook daar. Waar sta je als je bedrijf voor? Wat is eigenlijk de bedoeling? 

 

Ik geloof dat als je als bedrijf communicatie wilt professionaliseren, je moet beginnen bij jezelf. Deze wereld schreeuwt om echtheid en authenticiteit. Laat zien wie je bent en laat zien dat je oprecht bent. Communicatie draait om geloofwaardigheid en transparantie. Succesvol ondernemen begint daar ook. Niet in de laatste plaats om intern iedereen gepassioneerd te krijgen. Om iedereen te laten snappen wat de bedoeling is.

 

 

Als zelfstandig communicatie-adviseur bied ik bedrijven begeleiding bij verbetertrajecten in communicatie, positionering, campagnes, contentstrategie, huisstijlontwikkeling, sportmarketing, maatschappelijke projecten en alles wat daar tussen zit. Doelgericht, zonder fratsen, met een scherp oog voor economische haalbaarheid en als betrokken mede-werker. Ik voel pas voldoening als iets succesvol van de grond is gekomen.

 

Specialiteiten:

- Branding

- Storytelling

- Content

- Interviews

- Social media

 

 

"We leven in een wereld waarin je niemand meer voor de gek houdt. En dat hoeft ook niet. Als je als bedrijf durft te laten zien waarvoor je staat, scoor je aantrekkingskracht."